Dodací podmínky

 

O přijetí vaší objednávky vás budeme informovat emailem do 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží budeme informovat emailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsob dodání a číslo zásilky. Reálně můžete očekávat doručení balíku během 1 - 2 pracovních dnů.

 

Ceny a způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na prodejnách Auto Sivík s.r.o., osobní odběr na partnerském odběrném místě sítí Zásilkovna, PPL Parcelshop nebo přepravní službu PPL. Rádi a často využíváme oblíbené akce "doprava zdarma" - aktuální informace o minimální hranici objednávky vždy najdete na homepage www.autosivik.cz

 

Osobní odběr na prodejně AutoSivík s.r.o.

Objednávku si můžete vyzvednout a zaplatit na našich prodejně ve Zlíně a to bez poplatku.

  • Prodejna Auto Sívík s.r.o., Náves 426, 76001 Zlín, Otevírací doba: Po - Pá 08:00 - 17:00 So 08:00 - 12:00
  • O připravenosti objednávky vás budeme informovat e-mailem (před jeho odesláním není objednávka připravena).
  • Na vyzvednutí máte 7 dní, pak bude objednávka stornována.
  • Informace o objednávce získáte na info@autosivik.cz nebo na tel. čísle +420 577 432 520 (v pracovní dny od 08:00 - 17:00).

 

Osobní odběr v síti Zásilkovna

Objednávku si můžete nechat doručit na více než 350 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna. Poplatek za osobní vyzvednutí na výdejním místě při platbě předem je 59 Kč s DPH. Při platbě dobírkou +29 Kč s DPH.

  • Objednávku můžete sledovat online.
  • Do doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a emailem, od této chvíle máte 7 dní na       vyzvednutí.
  • Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém s informačí SMS a emailu.
  • Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

 

Osobní odběr v síti PPL ParcelShop

Objednávku si můžete nechat doručit na více než 350 odběrných míst v partnerské síti ParcelShop. Poplatek za osobní vyzvednutí na výdejním místě při platbě předem je 99 Kč s DPH. Při platbě dobírkou +29 Kč s DPH.

  • Objednávku můžete sledovat online.
  • Do doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a emailem, od této chvíle máte 7 dní na       vyzvednutí.
  • Objednávku můžete vyzvednout na základě doručené informační SMS a emailu.

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

 

Expresní dopravní služba PPL 

Pokud rádi nakupujete z pohodlí domova a chcete naplno využít všech výhod internetového prodeje i s doručením až domů, pak je pro vás určený způsob dopravy PPL. Poplatek za doručení PPL po ČR je 99 Kč s DPH, při platbě na dobírku je dále účtován poplatek 19 Kč s DPH. 

  • PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  • Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty)
  • V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
  • Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Převzetí a reklamace - při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

DOPRAVA

DOBÍRKAPLATBA KARTOU ONLINE VISA / MASTERCARDOKAMŽITÝ BANKOVNÍ PŘEVOD - EPLATBA+HOTOVĚ  
PPL CZ 129,- Kč 99,- Kč 99,- Kč
-
PPL ParcelShop 99,- Kč 69,- Kč 69,- Kč
-
Zásilkovna 89,- Kč 59,- Kč 59,- Kč
-
Osobní odběr (08:00 - 17:00 hod.) - 0,- Kč 0,- Kč 0,- Kč

ZAJÍMÁ VÁS NĚCO? CHCETE SE NA NĚCO ZEPTAT? UDĚLEJTE TO.

Zajímá vás něco víc o nás? Potřebujete se zeptat na něco konkrétního? Nevíte si rady s výběrem? Bez obav nás kontaktujte. Jsme vám k dispozici na telefonech 577 219 077, 577 432 520 nebo 602 848 432 a e-mailu info@autosivik.cz.

Položky označené * jsou povinné.