F A Q

1. Postup při vracení zboží

Zboží lze vrátit do 10 dnů bez udání důvodu. Stačí ho zaslat zpět na adresu výdejního místa:

Auto Sivík s.r.o. Náves 426, 76001 Zlín

Zboží musí být v původním nepoškozeném, nepolepeném a nepopsaném obalu bez známky montáže s kopií původní faktury na kterou nám připíšete číslo Vašeho účtu, jinak nelze vracet. Peníze za zboží budou vráceny na Vámi uvedený účet nejpozději do 14 dnů od doručení dopravcem. V případě že nemáte bankovní účet, posíláme peníze poštovní poukázkou s manipulačním poplatkem 200,- 

Určité elektronické zboží jako je EGR ventil, různé čidla, snímače, váhy vzduchu, lambda sondy jsou nevratné při porušení ochranné početi na obalu výrobku.

2. Stav vyřizování objednávky, aneb informace které Vám posíláme na mail

status:

nová objednávka - potvrzení o objednávce dostáváte obratem po objednání

objednávka přijata - Vaši objednávku zpracováváme

odeslána -  Vaši objednávku jsme předali přepravci

připravena k vyzvednutí na prodejně - objednávka je připravena na naší prodejně Auto Sivík s.r.o. 

 

stornováno - objednávka byla na základě Vašeho pokynu nebo po dohodě stornována

 

3. Co to znamená, když je zboží skladem ?

Všechny položky u kterých je uvedeno skladem lze objednat vložením do košíku a naše firma je pro Vás zajistí k odeslání, nebo k vyzvednutí na našem výdejním místě Auto Sivík s.r.o. Náves 426 76001 Zlín na druhý pracovní den:

Na expedici zboží, nebo možnost dostavit se k osobnímu vyzvednutí budete vždy upozorněni informačním mailem, viz. předchozí odstavec. Přesnou informaci o doručení rovněž vidíte, u konkrétní položky s popisem:

Když teď objednám, tak zboží dostanu...

 

4. Kdy a kde můžu zboží vyzvednout ?

Pokud jste si u nás objednali zboží na osobní odběr, tak lze vyzvednout až po obdržení informačního mailu se statusem "Připravena k vyzvednutí na prodejně" na našem výdejním místě:

Auto Sivík s.r.o. Náves 426 , 76001 Zlín

 

5. Lze u Vás snadno zaparkovat ?

Zaparkovat můžete přímo u výdejního místa, viz. mapka:

https://www.autosivik.cz/kontakty/

 

6. Co si mám nachystat, než kontaktuji Vaši firmu ?

Naši firmu můžete kontaktovat přes online chat, mailem, nebo telefonicky. Před kontaktováním naší firmy si prosím připravte údaje o Vašem voze, značka, model, rok výroby, motorizace nebo VIN, číslo karoserie od Vašeho vozidla, protože ne vždy je snadné vybrat vhodný díl, což platí třeba pro brzdy, kde je často více variací v jednom modelovém roce vozidla.

Pokud nás chcete kontaktovat za účelem doplnění, upravení objednávky, připravte si prosím vždy její číslo. Vše se tím významně urychlí.

 

7. Proč máte v nabídce tolik výrobců dílů, jak vybrat správně ?

Naše firma nabízí opravdu velký rozsah v nabízeném sortimentu a může se snadno stát, že chcete vybrat třeba olejový filtr, nebo brzdové destičky a najednou uvidíte jeden druh zboží třeba od 18 výrobců.

Nelekejte se :) Pokud patříte k zákazníkům, kteří se v uvedené problematice až tak neorientují, tak stačí napsat na online chat nebo email info@autosivik.cz, kde Vám rádi doporučíme vhodný produkt s přihlédnutím ke stáří Vašeho vozidla.

 

8. Je možná platba kartou na Vašem výdejním místě ?

Naše výdejní místo přijímá všechny hlavní druhy platebních karet.

 

9. Jakou si mám vybrat dopravu?

Našimi hlavními partnery pro doručování drobných zásilek jsou PPL a Zásilkovna. Pro nadměrné zásilky jako jsou výfuky, karosářské díly a autoskla využíváme jako dopravce Toptrans.